מנעולן בירושלים 24 שעות – קיים או לא?

בכל עיר ישנם את האנשים שזמינים 24 שעות ביממה. חלקם אתם מכירים וחלקם לא. במאמר הבא אנחנו נביא לכם את כל המידע הדרוש על מנת לדעת איזה דברים ואיזה בעלי מקצוע אתם יכולים להזמין בכל שעות ביממה, גם ב12 בלילה וגם ב12 בצהרים.

מנעולן בירושלים 24 שעות ביממה – זה קיים!

אם אתם תושבי העיר ירושלים ואתם נתקעתם מחוץ לדלת הבית (או הרכב) ללא כל אפשרות לפתוח את הדלת עם המפתח שלכם מכל מיני סיבות כגון:

  1. המפתח לא נכנס למנעול
  2. המפתח נשבר בתוך או מחוץ למנעול
  3. אבד המפתח של הבית (או של הרכב)

לשם כך אתם יכולים להזמין את שירותיו של מנעולן בירושלים 24 שעות ביממה בלי להרגיש לא נעים לעשות טלפון בשעות הלילה המאוחרות. מנעולן זה זמין עבורכם כל שעות היממה גם לדברים אחרים כמו שדרוג מערך האבטחה בבית או במשרד שלכם, התקנת מצלמות נסתרות וגלויות בעסק ובבית לשמירה והגנה נוספת על הבית או הציוד החשוב בעסק. אך בלילה תפקידו העיקרי של המנעולן בירושלים, בצפת, בקרית שמונה, אילת ובכלל בשאר חלקי הארץ, הוא להיות זמ ין עבור אנשים שלא מצליחים להכנס לביתם או לרכבם.

אם אתם מוצאים את עצמכם במצב לא נעים של חוסר אונים, מנעולנים זמינים עבורכם בכל מטרה וצרה. חשוב לשמור מספר של מנעולן אמין בפלאפון לכל מטרה. חשוב שתשמרו מנעולן  שנמצא קרוב אליכם מבחינה גאוגרפית שכן הגענו למקום התקלה יהיה מהיר וכך תוכלו לחזור לשגרת יומכם ללא המתנה ארוכה להגעת המנעולן והטיפול בתקלה.

לסיום, טיפ קטן שחשוב שתדעו – מנעולנים צריכים להיות מוסמכים על ידי משטרת ישראל על מנת לעסוק בתחום זה שכן אם לא יקבלו את תעודת היושר המשטרתית הם יכולים פשוט לקחת את הציוד לפריצות שיש להם ולפרוץ ולגנוב כל דבר לכן חשוב מאוד שאתם מזמינים מישהו שהוא מוסמן ומקצוען ולא חאפר שאין לדעת מאיפה הוא קיבל את הציוד וההכשרה שלו.

נסיים בשיר של הראפר לוקסמיט (מנעולן) בשירו החדש – לוק Lock (אלא מה…)

https://vimeo.com/19489386