מוציאים מחיר משתלם מחברת הובלות בחיפה

אחרי ההחתמה הגדולה של כוכב מכבי חיפה לשעבר, אייל ברקוביץ כמנג'ר הפועל תל אביב, אני בטוח שהמאמר שלי על חברת הובלות בחיפה, יהיה הרבה יותר רלוונטי, ובעבור אייל ברקוביץ עוד יותר.

איך לקבל מחברת ההובלות בחיפה מחיר משתלם?

אתם עוברים דירה וכידוע, הובלות הן לא הדבר הזול ביותר. איך תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת מחברת ההובלות בחיפה , שגם תענה על כל הדרישות שלכם וגם שלא תרגישו כאילו יצאתם פראיירים ושילמתם יותר מדי?

בכדי לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר מחברת הובלות בחיפה , יש להתקשר לכמה חברות שונות ולהשוות בניהם. מה עליכם לשאול את חברת ההובלות בשיחת הטלפון?

לסגור הובלה שתענה על כל הדרישות שלכם

ראשית יש להיות מודעים לצרכים שלכם מההובלה. מה אתם מעוניינים להעביר? רהיטים, מוצרי חשמל.. רהיט חשמל אחד וכמה תיקים? דירת 5 חדרים. משרד שלם? מחיר ההובלה משתנה מהובלת דירת 2 חדרים לדירת 5 חדרים. כך שאם יש ברשותכם דירת 3 חדרים שחדר אחד ריק בה ויש בו רק מתלה כביסה למשל , אל תציינו את החדר החדר הזה בשיחה עם חברת ההובלות בחיפה. מה שלא תזדקקו ניתן להעביר כתרומה לעמותת מיד ליד.

בררו עם אתם זקוקים לשירותים נוספים מלבד הובלה: פירוק, הרכבה, ארזים, שירותי אריזה ועוד.מיינו את השירותים לשירותים שאתם חייבים, כמו למשל פירוק והרכבה, ולשירותים שאם הם יהיו במחיר משתלם תיקחו- כמו למשל השכרת ארגזים.

בשיחת הטלפון עם חברת ההובלות בחיפה וודאו דבר ראשון כי יש לחברה ביטוח – בעבור הרהיטים שלכם ובעבור העובדים.

אחד הפרמטרים המשפיעים על מחירי ההובלות הם מרחקי הנסיעות. אם עליכם לעבור מעיר אחת לעיר אחת, בדקו חברות הובלות בכל אחת מהערים, משום שבמילא אתם משלמים על הוצאות הנסיעה מעיר לעיר.

הציגו לחברת ההובלות בחיפה מה עליכם להעביר ומהיכן להיכן. בקשו הצעת מחיר -בכתב בלבד- המפרטת בדיוק מה תקבלו. בקשו שתי הצעת מחיר מכל חברה- הצעת מחיר רק עבור השירותים הכרחיים והצעת מחיר כולל שירותים שהם מותרות, כגון השכרת ארגזים.

בקשו הנחה. לרוב חברות ההובלות בקריות אופציה להעניק לכם הנחה, אל תתביישו לבקש הנחה. אם לא השגתם אחת- לפחות ניסיתם.

לאחר שביררתם בין מספר חברות הובלה בקריות, בחרו את זו עם המחיר המשתלם ביותר. בדיקה יסודית של חברת ההובלה תאפשר לכם להשוות בצורה נכונה בין כל חברות ההובלה בחיפה ולסגור הובלה שתענה על כל הדרישות שלכם .