פירוק רכבים ותוכניות גריטה 2014

תקשיבו הקור והגשמים שהולכים להגיע פשוט מטורפים, אני בדיקו קראתי על הסערה שבדרך באתר YNET , מקווה שכולכם לבושים חמים ונעים, אני האמת יושב פה על המחשב טיפה ורואה קצת סרטים תוך כדי שאני כותב תא הפוסט הזה, בכל אופן לגבי כל הגשמים אני מקווה לפחות שתעלה קצת הכנרת במספר ס"מ!

מה היא תוכנית גריטה?:

היסודות המרכזיים בתוכנית גריטה -2014-2013:

רכב לגריטהתוכנית הגריטה היא תוכנית חדשה יחסית שמאפשרת לכם להפיק רווחים גם מרכבים ישנים מאד. במידה ויש ברשותכם רכב ישן העומד בתנאים מסוימים שיוזכרו בהמשך, ניתן למכור את הרכב לסוחר רכבים לפירוק או לפנות לכיוון השני שהוא תוכנית גריטה .במקום לנסות ולמכור את הרכב, לשפץ אותו כדי שיהיה מוכן לנסיעה ועוד, אתם יכולים לבטל את רישיונו של הרכב ולמצוא חלופה פשוטה בהרבה על ידי גריטת הרכב. גריטת הרכב מאפשרת לכם לשלוח את הרכב לגריטה מסודרת מטעם המדינה. החלקים של הרכב שלכם יוכלו לשמש לאחר מחזור שלהם. תמורת גריטת הרכב שלכם אתם תוכלו לקבל מחיר של שלושת אלפים שקלים. ייתכן שהרכב המדובר לא היה מכניס לכם סכום שכזה באם הייתם מחליטים למכור אותו או לפחות לנסות למצוא קונה מתאים.

הקריטריונים המתאימים לצורך עמידה בתנאים עבור תוכנית גריטה:

לאחר שסקרנו במעט מה היא תוכנית גריטה, לפניכם בירור של הקריטריונים הנצרכים על מנת להיות רשאים להשתתפות בתוכנית המדוברת. למשל- כדי שתוכלו למכור את הרכב שלכם לגריטה, על הרכב להיות בן עשרים שנה לפחות. זאת אומרת, רכבים צעירים לא מתאימים לתוכנית. קריטריון נוסף- סוג הרכב- על הרכב להיות רכב פרטי לנוסעים. רכבים אחרים לא יוכלו ליהנות מתוכנית הגריטה. ייתכן שהקריטריונים הבאים יפתיעו אתכם אולם, כדי שרכב יוכל לקחת חלק בתוכנית, עליו להיות רכב נוסע ולא גרוטאה. כמו כן, הרכב צריך להיות בעל רישיון תקף וכן ללא צווי עיקול מסוימים שחלים עליו. לבסוף, בעל הרכב צריך להביא את האישורים המעידים על כך שהרכב עבר את הטסט האחרון וזה הקודם לו.

למה זה משתלם?:

תוכנית גריטה לרכבים 2013תוכנית גריטה 2013 היא תוכנית משלמת מכל הכיוונים. הסיבות הן כדלהלן- ראשית, איכות הסביבה עשויה להיתרם רבות ממבצע שכזה. רכבים ישנים מסכנים את הסביבה ומוסיפים לה רעלים וכדומה. כאשר רכב נמכר לגריטה ועובד מחזור, הוא מקדם משמעותית את איכות הסביבה. כמו כן, גם ללקוח מדובר בעסקה משתלמת. בסופו של דבר, לא קל לעשות פירוק רכבים לבד או למכור לבד רכבים ישנים ולעיתים אין להם ביקוש כלל. בעזרת תוכנית גריטה, אין צורך להמשיך ולחפש אחר קונים לאורך תקופות ארוכות בהן שווי הרכב רק הולך ויורד. במקום זה, מנסים ליהנות ממש שתוכנית גריטה מאפשרת וכך אתם יודעם בדיוק איזה סכום תקבלו, מתי איך וכן הלאה.

ביצוע קל ופשוט:

בין שאר היתרונות שבתוכנית, בולט היתרון של פשטות הביצוע. רכב מועמד לגריטה יכול לעבור את הגריטה באחד מתוך מספר מקומות שמורשים לכך. הכסף נכנס לחשבון הבנק בלי להטריח את בעל הרכב ובאופן כזה- מקל על התהליך כולו. ישנה מעט בירוקרטיה סביב סיום הרישיון הקיים של הרכב והנפקת רישיון זמני ושאר מסמכים רלוונטיים לגריטה. בכל אופן, גם החלק הזה אינו משמועתי בתהליך ואין בו כדי לסבך את התוכנית. אם יש בידכם רכב ישן העונה על הקריטריונים, כדאי לשקול פניה לגריטה.

זהו היה המאמר ופה אני מסיים, אחרי הלילה הסוער הזה אני בטוח יעקב אחרי השירות המטאורולוגי , מקווה מאוד שמזג האויר ייתן לנו טיפה חורף באוויר כי את האמת שמזמן לא גלשתי סקי בחרמון ואני חושב שהגיע הזמן לבקר  שם ,לקחת את המשפחה והילדים עם ציוד חם ולהנות ממיטב האטרקציות שיש בהר החרמון המושלג שלנו (בתקווה מושלג מחר!)

לילה טוב!