אוהל

השכרת אוהלים לים

השכרת אוהלים לים

אנשים שאוהבים ללכת לים, בעיקר בחבורות או במשפחות גדולות, יודעים שהדרך הנוחה ומהמועדפת על רבים לשהות שם יום שלם היא במתחם מסודר עם אוהל או סככה מעל הראש. יש היום המון הצעות שונות של אוהלים בכל מיני צורות שמתאימות לאירועים על חוף הים. האירועים יכולים להיות יום כיף של חברים או משפחה, או מסיבה כלשהי, במיוחד עם מוזיקה, או חתונה או בר או בת מצווה, או פשוט יום הולדת שאנשים רוצים לערוך בים כל היום ועד הלילה. למטרות אלה כדאי מאוד להעדיף השכרת אוהלים לים שבאה עם כל הציוד הנלווה והחשוב שבלעדיו זה לא יהיה יום כיף. אתם יכולים למצוא המון הצעות כאלה שמתאימות לכל סגנון, מאוהלי שאנטי וזולה ועד אוהלים מסודרים או רק ציליות וסוככים למיניהם. המחירים נעים מ-300 ש' ליום ועד אלף שקלים ויותר, תלוי בדגם האוהל ובציוד הנלווה אליו שבחרתם.

אוהל

אוהל

אוהלי זולה ושאנטי

אוהלים אלה הם למעשה סככות ענקיות ונוחות שפרושות על פני מתחם כלשהו והן פתוחות למחצה, כך שאפשר לבוא אליהם כמו לאוהל בדואי, לפרוס מחצלות ושטיחים, לזרוק כריות ופופים, או לקנות או להשכיר כיסאות ושולחנות ולהניח אותם בקרבת האוהל. האוהלים האלה נהדרים למטרת התכנסות חברים או אירועים שונים כמו סדנאות בטבע ומסיבות חוף שמחות ומשוחררות. השכרת אוהלים לים למטרות כאלה עדיפה על פני שמשיות בודדות, לדוגמה, משום שהם יוצרים מתחם מוצל ונוח שבו אפשר להתכנס ולשבת בקרירות יותר. חבילות שאנטי כאלה כוללות גם לעתים ספסלים או את הכיסאות והפופים והכריות הגדולות שמעניקות את התחושה הנוחה והאווירה המתאימה. אל תשכחו להוסיף לזה גם ציוד כמו גנרטור, מגברים וציוד מוזיקלי, ציוד לבישול ומטבחון וכל מה שנראה לכם מתאים למסיבות חוף נינוחות כאלה.

אוהלים גדולים לאירועים בים

חלק מהאירועים שנערכים בים יכולים להיעזר בהכשרת אוהלים לים שכוללים גם שירותי קייטרינג. האוהלים מגיעים בגדלים שונים והם כמובן סגורים, או פתוחים בצדדים, ומתאימים לכל עונה שבה תבחרו לערוך את האירוע שלכם. אוהלים כאלה באים עם כיסאות ושולחנות בעסקת חבילה, עם גנרטורים שיספקו לכם חשמל לכל מטרה, עם ציוד הגברה ובידוריות למיניהן לצורך המסיבה. מיקרופונים, רמקולים, בידורית קריוקי. אוהלי החוף יכולים להכיל כמה אנשים שתרצו שיכילו, ואל תשכחו גם גופי חימום ובישול או צידניות מנגלים ותרמוקנים שיכולים לשמש אתכם בחוף.

השכרת אוהל

השכרת אוהל

סופי שבוע בים

בחברות מסוימות תוכלו למצוא מבצעים נהדרים לסופי שבוע על חוף הים, עם השכרת אוהלים לים במחירים של פחות מ-500 ש' לסוף השבוע, כולל מחצלות וכריות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האוהל שמתאים לכם, בדרך כלל יריעות מיוחדות שמתאימות להקמה על ידי כולם ללא בעיות טכניות מיחדות, והשלימו זאת בציוד שנחוץ לכם לצורך המסיבה, אכילה ולינה. כל שנותר לכם לעשות הוא רק להביא שתייה ואוכל ולהתארגן למנגל על החוף.

מעוניינים להשכיר אוהלים לצרכים שונים? בקרו בפורטל של אוהלים בכתובת: www.rentalspot.co.il