מגנטים לבר מצווה ברמה אחרת

מה זה בר מצווה ומה כדי לדעת

בר מצווה הוא אחד האירועים המהנים והמרגשים שאנו חווים בחיינו. עבור הנער החוגג את בר המצווה שלו, זהו יום מיוחד במינו, מסיבה שהוא מחכה לה זמן רב, סמל המעבר מילדות לבגרות. גם עבור הוריו ובני המשפחה שלו זהו יום משמח מאד ומגש, כאשר הילד הקטן גדל והופך לנער בוגר. אין פלא אפוא שאנשים רבים מתאמצים לחגוג את בר המצווה בצורה יפה, מפוארת ומעניינת, בסגנון המועדף על נער בר המצווה ובני גילו. ישנם סגנונות רבים של מסיבות בר מצווה, וכל משפחה חוגגת בסגנון שמתאים לה. בכל מקרה, יהיה אשר יהיה סגנון האירוע, מוזמנים אליו אנשים רבים – בני משפחה, חברים ועוד.

מזכרות לבר מצווה

בר מצווה

מזל טוב לכבוד הבר מצווה!

כל אותם אנשים אשר מגיעים לאירוע בר המצווה, עושים מאמץ מיוחד כדי להגיע ולשמוח עם נער בר המצווה ועם המשפחה שלו. אותם אורחים מגיעים לאירוע, שמחים ונהנים וברוב המקרים גם מביאים מתנה כלשהי. המעט שאנו, מארגני האירוע, יכולים לעשות עבורם, הוא להעניק להם מזכרת כלשהי מן האירוע. כל אדם אוהב להיזכר ברגעים מאושרים או מרגשים שהוא עובר בחייו, ומזכרת ייחודית מאירוע בר המצווה יכולה להיות דרך נהדרת להיזכר באירוע שוב ושוב. לכן, ברוב אירועי בר המצווה מחלקים המארחים לאורחים מזכרת כלשהי, אשר מכילה גם את ציון האירוע. המזכרת יכולה להיות כמעט כל דבר – פריט שימושי או חפץ נוי, העיקר שיהיה מדובר בפריט קטן, שקל לקחת, ושיכיל את ציון האירוע ופרטיו. כך, למשל, ניתן לחלק מחזיקי מפתחות, זמירונים, ואפילו שוקולדים בעטיפה מותאמת אישית.

מגנטים לבר מצווה

אחד הטרנדים החזקים כיום הוא להעניק לאורחים כמזכרת מבר המצווה מגנטים אישיים. מגנטים לבר מצווה הם מגנטים ייחודיים אשר מיוצרים במהלך האירוע עצמו. אין מדובר בסתם מגנט פשוט אותו רוכשים בחנות מתנות סמוכה, אלא במגנטים עם תמונה אישית של כל אחד ואחד מן המשתתפים בבר המצווה. מגנטים לבר מצווה מהווים מזכרת ייחודית ואישית במיוחד, וכל אורח אשר מקבל את המגנט האישי שלו יחוש כי בעלי האירוע שמחים ומוקירים את העובדה שהתאמץ להגיע, ומאושרים לראות אותו בבר המצווה. את המגנטים לבר מצווה ניתן להכין בשתי שיטות עיקריות. השיטה המוכרת היא לשכור צלם המתעסק בתחום, שתפקידו לצלם כל אורח בבר המצווה, ובכל מספר דקות לפתח את התמונות על גבי מגנטים, ולהציג אותם לקהל על גבי לוח מתאים. אפשרות שנייה היא לשכור עבור האירוע תא צילום שקוף או אטום, אליו יכולים המוזמנים להיכנס בעצמם, ולהצטלם למזכרת מן האירוע. היתרון של תא צילום שקוף הוא שניתן להצטלם על רקע האירוע כולו. את התמונות מדפיסים על גבי מגנט, בתוספת של מסגרת או כיתוב שנקבע מראש, ובו מצוין האירוע והתאריך שבו התקיים, כך שהתמונה הופכת למזכרת מושלמת.

אם כבר מדברים על בר מצצוות , שווה לבדוק את הסרטון החם ביוטוב של ג'ורל קרוס!