פיזיקה זה לא הכל זה מה שבטוח

חוק המשיכה מלמד שאנו מושכים לחיינו את מה שאנחנו מתמקדים בו. פיסיקה קוונטית מלמדת שדבר אינו קבוע, שאין מגבלות, שכל מה שהוא רוטט באנרגיה. על ידי הבנה שכל דבר הוא אנרגיה במצב של פוטנציאל ועל ידי יישום חוק המשיכה להביא לחיינו את מה שאנחנו מתמקדים ומתנפחים, זה לא הכרחי למרגיש תקוע עם חיים לא רצויים.

אנחנו יוצרים של היקום. פיזיקה הקלסית של ניוטון לוקחת פרספקטיבה חומר שביקום מורכב מאבני בניין נפרד, מוצק ובלתי ניתן לשינוי. הפיזיקה הקוונטית לוקחת פרספקטיבה רוחנית שבו אין חלקים נפרדים, שבו כל מה שהיא נזילה ומשתנה כל זמן.

העולם הפיזי הוא ים של אנרגיה מהבהבת ללא הרף לתוך ומחוץ לקיום. זוהי דרך מחשבותינו, כי אנחנו להפוך את האנרגיה המשתנה הזה למציאות נצפית. לכן, מתנפחים אנחנו יכולים ליצור את המציאות שלנו עם המחשבות שלנו. עם פיסיקה הקוונטית, מדע והותיר אחריו את הרעיון או ציטוט שבני אדם הם קורבנות חסרי אונים ונע לעבר הבנה כי אנו מוסמכים באופן מלא יוצרים של חיינו ושל העולם שלנו.

עם ניוטון, שהיינו ברגים משמעותיים במכונה האוניברסלית. עם פיסיקה הקוונטית, אנחנו יוצרים של היקום.
הכל הוא אנרגיה. נוסחה של איינשטיין מסביר את הקשר בין אנרגיה לחומר, כלומר, שאנרגיה וחומר ניתן להחלפה – כי, במציאות, כל מה שהיא אנרגיה – ריקוד, נוזלים, אנרגיה המשתנה.

אנרגיה זו מושפעת מהמחשבות שלנו. זה . כיוצרים, אנו צורה, צורה ותבנית האנרגיה של היקום באמצעות המחשבות שלנו. שלנו להפוך את האנרגיה של המחשבות שלנו לאנרגיה של המציאות שלנו.

הפיזיקה של אפשרות. הסרט הפופולרי, מתנפחים מה בליפ אנחנו יודעים!?, מבהיר כי פיזיקת קוונטים היא הפיזיקה של אפשרויות. אנחנו כבר מורגלים להאמין שהעולם החיצוני הוא אמיתי יותר מעולמו הפנימי. פיסיקה הקוונטית אומרת בדיוק את ההפך. זה אומר שמה שקורה בצד הפנימי קובע את מה שקורה בחוץ. זה אומר שהעולם שלנו מעוצב על ידי המחשבות שלנו.

מאז שום דבר אינו קבוע והכל הוא במצב של פוטנציאל, הכל אפשרי. כפי שאנו מבינים שכל מה שאפשרי, וכמו שאנחנו למקד את המחשבות שלנו על מה שאנחנו רוצים למשוך, אנחנו ממש יכולים להתקשר לקיום כל מה שאנחנו רוצים.

השכן שלי לעשר שנים הישנה אוהב את הביטוי – "זה יכול לקרות!" הוא כנראה לא יודע הרבה על הפיזיקה של אפשרות, אבל הוא מתאמן עם אותו היחס נהדר שלו. השכרת מתנפחים הוא מזכיר לי לבדר את האפשרות. הוא מזכיר לי ששום דבר אינו בלתי אפשרי.

חלומות למציאות. היקום קיים כפוטנציאל אינסופי בשפע אינסופי. כפי שאנו למקד את המחשבות שלנו, יש לנו את כוח המשיכה להביא את הרצונות שלנו לקיומו, את החלומות שלנו למציאות השכרת מתקנים מתנפחים. כפי שאנו למקד את המחשבות שלנו, יש לנו את כוח להיות ולעשות כל מה שאנחנו צריכים ורוצים.

כתיבת תגובה